Bana nasıl ulaşacaksın

Dilersen İnstagram üzerinden 😊 dilerseniz cep telefonu Whatsapp 05327118683

20 Ocak 2011 Perşembe

Sevgililer Günü kuklaları

Güne yine güneşli başlamanın verdiği enerji ile uzun zamandır bloğumla ilgilenemediğimi farkettim ki hastalığım ve yoğumluğum dolayı olsa gerek.. Bu gün daha iyiyim benim sevgili çok değerli takipçi müşterilerim de bana mailen geri dönemleri beni yaptığım işe o kadar çok daha bağlıyor her ne kadar hasta olup dinlenemesem de bu bana yetiyor.
Bu gün kukla günüm öyle yazıyor ajandamda Gözde hanım, Derya hanım, Buket hanımın eşlerine hediye edecekleri kuklaları yapacağım ve sonra Evrim hanımın peri kızını ve Gamze hanımın tospalarını bitireceğim ve yine hepsini buraya yükleyeceğim.

Sevgililer günü yaklaşıyor ve biliyorumki benim hediye paketlerimi heyecanla bekliyorsunuz.
sevgiler sizinle olsun