Bana nasıl ulaşacaksın

Dilersen İnstagram üzerinden 😊 dilerseniz cep telefonu Whatsapp 05327118683

19 Ocak 2011 Çarşamba

Bebek Kapı Süsü - AnnesininHayali

Uras ve Tunca isimleri okunduğu gibi anlamları da çok güzel, baba Ahmet bey bana Uras'ın şans demek olduğunu Tunca 'nın ise Meriç nehrinin bir kolu olduğunu söyleyerek kendilerine bu fikirler ile bir resim çizmemi ve kapı süsünün eşsiz olmasını istediklerini dile getirdiler. Ben de onlara hem çizdim hem ürettim bakın nasıl olmuş :)

Herkes bana diyor ürünleriniz ne kadar güzel hatta sitemden beğenip sipariş veren sevgili müşterilerim beni arayıp fotoğraflar hikaye bunlar tarif edilemez renklerde ve kalitede diyorlar. İşin sırrı ne Diyorlar :)))

İşte işin sırrı paradan kaçmamak :) gerçekten kullanılan kumaşlar birinci sınıf olunca e bide el işçiliğini ve zevkini katıp üstüne de sevgi üfeleyince böyle oluyorlar :)