Bana nasıl ulaşacaksın

Dilersen İnstagram üzerinden 😊 dilerseniz cep telefonu Whatsapp 05327118683

13 Mayıs 2011 Cuma

Kına Hediyeleri - Göknur'un Kınası

Kına hediyeleri öyle guzellerki hepsi birbirinden masum ve mahsun.. böyle şeyleri yaptıkça çok seviniyorum kendim yaratıyorum kendim üretiyorum haklarını da koruyorum.. piyasada öyle çok hırsız varki hepsi sinirlerimi bozuyor resmen tasarımcıların fikirlerini vicdansızca çalabiliyorlar.. ama ellerine hiç bir şey geçmiyor yine yürüyen biz tasarımcılar oluyoruz onlar ancak kopyaladıkları ile var oluyorlar üstelik kotu bir imaj ve bakış açısı ile..

Bir de ürünleri direk benden almak isteyen ve kendi etiketi ile satıp bundan kar etmek isteyen adamlar ve kadınlar var bunlar emin olun web aramalarında karşınıza cıkan ve onu bunu ben yaptım diyen kişiler ama bunun doğru olmadığını ancak bizler biliriz.. o kişiler benim ürünlerimi almak istiyorlar ama buna da izin vermiyorum..

Kına hediyelerim Göknur'un Kınasına neşe katsın bir ömür boyu kimse onun bu güzel kına hediyesini saklasın :)
www.melegineli.com