Bana nasıl ulaşacaksın

Dilersen İnstagram üzerinden 😊 dilerseniz cep telefonu Whatsapp 05327118683

25 Mart 2011 Cuma

Bebek kapı süsü Hoşgeldin Ada

Herkese günaydın, bu sabah bloğum açılmışmı diye bir umutla yine baktım ki EVET bloglar açılmış :) zaten anlamadığım şey digiturk bloger ı mahkemeye vermiş ama bizim suçumuz ne ki tüm bloglar kapanıyor bu işi kötü niyetli kullanan bloğu kapatıp bizim bloglarımıza dokunmamaları gerekiyordu.. neyse bu da yine türk mahkemelerinin saçmalıklarından bir sufle oluyor..

Ben bu arada neler neler yaptım ne güzel kapı süsleri yaptım tabi tüm yaptıklarımı buraya koyamıyorum malum tüm fotoğrafları derlemem düzenlemem photoshopta renk ayarlaması yapmam vs vs zor ve vakit alan işler bu sebeple yinede elimden geldiğince yapılan işlerimi koymaya gayret ediyorum ki benim değerli müşterilerim hem yapılan örneklerden ilham alıyorlar hem de takipçilerimin gözleri bayram ediyor :)

Bir kapı süsü yaptım geçenlerde Adana Seyhan dan ADA bebek iin yapıldı.. karakterler süper oldu özellikle de fare çok şirin oldu..

detaylar için www.melegineli.com