Bana nasıl ulaşacaksın

Dilersen İnstagram üzerinden 😊 dilerseniz cep telefonu Whatsapp 05327118683

20 Temmuz 2010 Salı

20 Temmuz iş toparlamaları

ve bittiler..













Güneş penceremden içeri girince gözlerimi kamaştırıyor, ne güzeldir çiçeklerimi sulamak, fesleğenlerimi okşayınca kokusuyla mest olmak, bir de kedi tırnaklarım var tabi bazı kişiler onlar için izmir rüzgarı da dermiş ama ben kedi tırnağı biliyorum öyle derim banane:) renk renk hediyelerimi aldım yine onlardan hepsi bana günaydın diyorlar çok seviyorum sizi...

Bir güne daha uyanalı benim için çok olmuşken sevgili arkadaşlarımın kuklaları ve nikah şekerleri için bloğumu güncellemek istedim. Feyza, Nilhan ve Birdem bu gün kargonuz yola çıkıyoooooor!

Sadece bir kaç eksik var Nilhancım senin müstakbel partnerinin papyonu mesela :)




Birdem'in kınası için çok şık bir kuruyemiş kutusu yaptık sevgili annemin dantelinin üstünde de ayrı bir güzel durdu.. el emeğiyle yapılan herşeyi çok seviyorum.. sanki bir hikayeleri var.. nasıl mı ? Mesela ben öyle şeylere dalıyorumki bazen kendime gelip ne alaka diyorum nerden geldi bu benim aklıma o ilmeklerde ne düşünceler gizli bir bilseniz ya da kaç kere iğne battı o parmaklara..